Módna značka TheGClothing nie na Slovensku žiadnou neznámou. Pomerne nedávno začínali s úzkym portfóliom, no dnes už oslovujú čoraz väčšiu skupinu módnych nadšencov. Ktorý módny kúsok je u Slovákov najpopulárnejší a ako ovplyvnilo obdobie „corony“ fungovanie značky? Nielen to, ale i množstvo ďalších zaujímavostí zo zákulisia tejto kreatívnej značky sa dozviete v exkluzívnom rozhovore len pre M magazín.sk.

Svetová móda sa vzhľadom na aktuálnu svetovú situáciu začína deliť na tú „pred coronou“ a na tú „po corone“. Platí takýto míľnik aj pre značku TheGClothing?

Tak 50:50. Čo sa týka obdobia pred „coronou“, tak aj počas a aj po nej sa navrhovali a produkovali produkty výhradne minimalistické, strihovo jednoduché, mimoriadne pohodlné a ľahko kombinovateľné módne kúsky. Tým, že TheG sa orientuje prevažne na produkty z úpletov a teplákovín, nastolený trend si mienime ponechať.

Nedá sa nevšimnúť si, že štýl obliekania sa v priebehu posledného roka markantne zmenil. Návrhári i módne značky stavili na športovejšie kolekcie a pohodlnú módu. Postihol rovnaký osud aj značku TheGClothing?

Ak mám hovoriť za TheG, tak s týmto tvrdením absolútne súhlasím. Jednoduché voľnočasové strihy nám priniesli úspech u všetkých vekových kategóriách. Čoraz viac sa stretávame s pojmom pohodlné obliekanie alebo pohodlná móda a to rozhodne naše teplákové súpravy vystihujú. Navrhnuté a vyrobené sú z tých najkvalitnejších materiálov a cítite sa v nich ako v bavlnke (úsmev).

Aký módny kúsok z vášho portfólia sa stal absolútnym hitom počas pandemického obdobia a vlastne až doteraz?

Budem stručný: definitívne teplákové súpravy. Zákazníci si ich jednoducho zamilovali.

Pre koho je tento módny kúsok určený a z akých materiálov je vyrobený?

Pre každého, kto má rád voľnočasové obliekanie a cíti sa pohodlne v neformálnom oblečení. Vyrobené sú z podielu: 67 % bavlna a 33 % polyester. Niektorí ľudia sú odporcovia syntetických látok, ale táto kombinácia im už na prvý dotyk dokáže, že toto spojenie bude zaručene fungovať.

Ako sa v priebehu posledného roka zmenilo portfólio značky TheGClothing? Aké módne kúsky doň pribudli a aké v ňom už naopak vôbec nefigurujú?

Každý jeden produkt TheG je niečím špecifický. Či už ide o produkty pre dámy, pánov alebo tých najmenších, vždy sa snažíme, aby bol produkt niečím výnimočný a iný. Nie sme „fast fashion“, nerobíme kolekcie ako na páse, ale radi investujeme čas a úsilie do vývoja a tvorby jedinečných kúskov, ktoré si svojim dizajnom nájdu spokojného zákazníka. Naše portfólio sa veľmi nemení, ale pravidelne prispievame k jeho rozširovaniu (úsmev).

Vraví sa, že všetko zlé je na niečo dobré. Aké pozitíva prinieslo obdobie corony pre vašu značku?

Nemyslím si, že len pre našu značku, ale všeobecne každej značke, ktorá pôsobí aj v online svete, to koniec koncov prospelo. Tým, že väčšina ľudí zostala doma na „home office“, to zvýšilo šance na predaje o niekoľko %. Za nás, ak mám úprimne povedať, „corona obdobie“ prospelo veľmi. V porovnaní s ostatnými mesiacmi pred coronou sa nám počet objednávok minimálne zdvojnásobnil (úsmev).

Čo naopak hodnotíte veľmi negatívne?

Okrem obmedzenému pohybu a kontaktu s blízkymi, corona spomalila na pár mesiacov výrobu tým, že nie všetky látky a materiál sme mali skladom. Naša politika je jasná: vyrábať len produkty, ktoré prídu v objednávke s minimálnymi skladovými zásobami. Niekedy je náročné vyhovieť každému zákazníkovi promptne a rýchlo, ale robíme všetko, čo je v našich silách na zlepšovaní našej logistiky.

Ak by sme si chceli zajtra vyraziť na prechádzku do mesta, aký dámsky a aký pánsky outfit by ste nám vedeli z vašej ponuky zostaviť?

Nie je nič výnimočné ak poviem, že teplákovú súpravu. Myslím, že momentálne je to jeden z najdopytujúcich produktov, aké vieme odporučiť z nášho portfólia.

Je ťažko odhadnúť, ako sa bude situácia ďalej vyvíjať, a ktorú sféru ako postihne. Akým smerom sa aj napriek tomu bude tvorba značky TheGClothing uberať?

Produkovať aj naďalej kúsky, ktoré si svojim minimalistickým, jednoduchým a nadčasovým dizajnom získajú pravidelných a aj nových zákazníkov. Nebudem viac prezrádzať – vždy sa o každej jednej novinke dozviete v pravý čas (úsmev).

Čo je typickým prvkom vašej tvorby a aký je typický kúsok vašej značky?

Minimalistický, jednoduchý a nadčasový dizajn. Nemáme typický kúsok, nakoľko každý jeden produkt je u nás niečím špecifický a výnimočný. Pozrite si našu ponuku a presvedčte sa sami.

Letná sezóna je v plnom prúde. Aké farby sú práve in a ktoré naopak úplne out?

Farby jednoznačne pestré, pastelové, ideálne na horúce letné dni. Neodporúčame nič tmavé, nakoľko všetci dobre vieme, ako sa takýto typ farieb správa.

Aký je váš názor na farebné outfity a aký je naopak váš názor na čisto čierne ladené outfity?

Zaručene odporúčame, samozrejme nie kombináciu na papagája, ale štýlovo zladiť pestré farebné módne kúsky do dokonalého outfitu. Ak máte radi čierne outfity a čierne vrstvenie, zostaňte v tom. Každý sme iný, originálny a preto by sme si mali obliecť to, v čom sa cítime najkomfortnejšie a najlepšie.

Za rozhovor ďakujeme Matejovi Jurikovi (CEO) a celému tímu TheG Clothing

Pridaj komentár