Tvorcovia komédie z korporátneho prostredia plnej známych hviezd Jedeme na teambuilding oslavujú ďalší úspech. Najskôr zaznamenali nevídaný fenomén, keď počas druhého víkendu do kín prilákali viac divákov, ako na ten premiérový a po necelých troch mesiacoch v kinách sa po rebríčku úspešnosti šplhajú ešte vyššie.
S aktuálnymi hrubými tržbami takmer 1 910 000 eur sa totiž snímka stihla stať druhým najúspešnejším slovenským filmom v histórii Slovenska! V top 10 zostáva aj z hľadiska návštevnosti, keďže si ju u nás pozrelo už 253 646 divákov, čo z nej robí 8. najnavštevovanejší slovenský film vôbec. Na čele tabuliek ostáva Sviňa (2020) s 396 194 divákmi a tržbami takmer 2 530 000 eur. Tieto štatistiky vedie Únia filmových distribútorov od roku 1993.
„Pravdaže sa tešíme, že ľudia na náš film chodia,“ hovorí producent Juraj Brocko. „Energia na pľaci bola jedinečná, užívali sme si to. Diváci to z nášho filmu určite cítia a zjavne sa bavia tiež,“ dodáva kreatívna producentka Petra Polnišová. „Preto sme ho koniec-koncov robili, aby sa ľudia smiali. Veľká vďaka!“, dodáva producent Tomáš Janísek.
Rebríček TOP 10 slovenských filmov v kinách podľa tržieb od roku 1993 k 21.3.2024