Jeden z najznámejších veľtrhov v bývalom Československu sa po niekoľkých rokoch opäť vracia na scénu! Nadviaže tak na svoju slávnu tradíciu a odprezentuje tak širokej verejnosti to najatraktívnejšie a najkvalitnejšie, čo v oblasti módy ponúka domáci a český trh. Okrem nostalgie a snahy prinavrátiť veľtrhu zašlú slávu viedlo Janu Jankovičovú k zorganizovaniu 45. ročníka presvedčenie, že sa zmenil postoj Slovákov k domácim výrobkom.
Nový trend? Slováci sa vracajú k domácim módnym značkám!
,,Slováci sa vracajú k tradíciám. Po rokoch, kedy o kúpe tovaru rozhodovala cena a náš trh bol zaplavený nie vždy kvalitnými výrobkami z Ázie, si ľudia začínajú všímať dôveryhodnosť značky, preferovať domácich výrobcov,“ myslí si Jana Jankovičová. A podľa nej je z čoho vyberať, súhlasí s ňou i hlavná koordinátorka Trenčín Mesto Módy Daniela Lelkes.
,,Na Slovensku i v Čechách vzniklo veľké množstvo kvalitných mladých firiem, odevných spoločností, hand-made výrobcov a módnych návrhárov, ktorí si zaslúžia slušnú platformu, kde by sa mohli aspoň raz do roka predstaviť svojim potenciálnym zákazníkom,“ hovorí Daniela Lelkes.
Lákadlom pre vystavovateľov je podľa organizátoriek i fakt, že v dnešnej neosobnej dobe, kedy sa množstvo tovaru nakupuje cez internet, chýba priamy kontakt výrobcu so zákazníkom, prípadne obchodným partnerom.
,,Výrobcovia môžu ukázať svoju jedinečnosť, aktívne prezentovať svoje výrobky, šíriť nové módne trendy, ale i získať prehľad o konkurencii, nadviazať nové obchodné vzťahy, jednoducho uplatniť účinný spôsob biznisu – priamy kontakt človeka s človekom,“vymenúva benefity vystavovania na veľtrhu TMM Jankovičová.
FOTO: Jozef Spišák