Škótsky grafik Reilly znepokojil fanúšikov módy svojím najnovším projektom s názvom „Fakenews“. Reilly zaostril svoju pozornosť na vychytené módne značky, od Gucci po Yeezy, a dal ich logám podobu bežných značiek, s ktorými sa každodenne stretávame. Vytvorené logá sú natoľko presvedčivé, že by sme veľmi ľahko uverili tomu, že Marc Jacobs je odjakživa obchod s pizzou.

Módne značky sa zbláznili! Čo to majú za logá?

Pokiaľ máte radi high fashion, zhliadnite na vaše obľúbené módne domy, ktorých vzhľad bol degradovaný na trošku menej luxusný formát. Čo je ale iróniou? Reilly totiž navrhuje profesionálne kampane pre značky ako Nike, Gucci, Vodka Belvedere a mnohé ďalšie prestížne značky. Okrem iného je jeho práca nie raz súčasťou módnych magazínov, ako je aj Vogue. To ale neznamená, že si nemohol trošku vystreliť z priemyslu, ktorý ho zamestnáva.

Spoznávate svoje obľúbené módne značky alebo aj tie, do ktorých podoby boli upravené?

Pridaj komentár