Špičková kvalita, prepracovanosť modelov a rastúca klientela! Exkluzívna módna značka Hellenski, na ktorej portfóliu sa podieľajú talentovaní európski dizajnéri, prináša svojim klientkám a početnej skupine fanúšikov nielen radosť z módy, ale predovšetkým širokú paletu elegantných modelov s osobitým a neprehliadnuteľným štýlom.
Módna kolekcia inšpirovaná božskou Karolínou Chomistekovou!!! Kde a kedy zažiari Helena Trójska módnej značky Hellenski?
Riaditeľka súťaže a niekdajšia nositeľka titulu MISS Slovensko, vyzerala v šatách módnej značky Hellenski mimoriadne sexi a nežne zároveň. Elegantné snehobiele šaty nielenže vyzdvihli Karolíninu ženskosť, ale tiež podčiarkli zmyselnosť a charizmu, ktorú krásna Slovenka nestráca ani pri tých najnáročnejších úlohách, spojených s organizáciou najprestížnejšej sútaže krásy na Slovensku.
Každý produkt módnej značky Hellenski je vyrobený v Európe a to s jednoznačným cieľom – dbať na čo najvyššiu kvalitu módnych kúskov, v ktorých ich nositeľka bude nielen krásna, ale bude sa cítiť aj pohodlne. Veľmi široký sortiment ponúka pestrú paletu modelov s výberom farieb, druhov materiálov a strihového riešenia modelov.
Móda značky Hellenski sa objavila na titulných stránkach mnohých módnych časopisov alebo priamo na širokej verejnosti známych kráskach slovenského spoločenského života, z ktorých spomeňme napr. Romanu Škamlovú, Michaelu Meňkyovú, Karolínu Chomistekovú, Andreu Verešovú, Moniku Babišovú, Máriu Zelinovú, Barboru Hurbanovú, Magdaléna Šebestovú, Dominiku Cibulkovú, Gabrielu Drobovú, Alenu Pallovú, Karolínu Mikovú a ďalšie.
Minulý rok značka Hellenski úspešne uvidela svoju prvú spoluprácu s projektom Miss Slovensko, ktorá sa tento rok rozšíri ešte o niečo viac. Na slávnostnom galavečere Miss Slovensko 2018, totiž značka predstaví svoju novú kolekciu, inšpirovanú našou Helenou Trójskou – Karolínou Chomistekovou.
Hlavnou ideou exkluzívnej módnej značky Hellenski je prostredníctvom svojich modelov vyzdvihnúť ženskú krásu v jej jedinečnosti. Záujem o produkty značky je nielen na Slovensku, ale stále viac aj v zahraničí, čoho odrazom je postupné expandovanie portfólia značky aj do iných krajín Európy.