Muž a žena a predsa zhoda! Pred zhruba piatimi rokmi vzniklo fotografické duo LSZ photography, ktoré tvorí fotograf Ľubomír Sabo a bývalá modelka Zuzana Senášiová. Chuť experimentovať a prekonávať výzvy spojila týchto dvoch fotografov. Zuzka do fotografie vnáša bláznivé nápady a Ľubko s radosťou posúva a dokonca zmazáva hranice.
LSZ photography uvádza FASHION MOODS by Fashionlook
Vo svojich začiatkoch fotili jeden druhého a po skvelom ohlase okolia to jednoducho spolu vyskúšali. A výsledok? Sú veľmi obľúbená fotografická dvojica so skvelými nápadmi. Vždy so sebou prinášajú nové veci.
Ľubomír sa pred fotografiou venoval profesionálnej vizáži, kde bol hlavný školiteľ pre značku Sans Soucis. Zuzana sa venovala modelingu. Postupne si so sestrou Luciou Senášiovou otvorili modelingovú agentúru a venovali sa svojej vlastnej módnej značke.
LSZ photography sa môže už rok pýšiť ziskom hlavného titulu Asia Top Trend Photographer 2014, ktorý získali v Číne. Vo svojom tíme sú na všetko dvaja, aj keď fotí každý zo svojho uhla pohľadu, všetko ostatné robia spoločne a to aj retušovanie, či výber fotografií.
Najradšej spolu fotia módu, šport a glamour. Najnovšie sa však začalo duo LSZ photography aj venovať tvorbe videí. Na fotografiu obľubujú denné svetlo, ale keďže majú svoje vlastné obrovské fotografické štúdio, veľa času trávia predovšetkým tam.
M magazín.sk si nenechal ujsť skvelú príležitosť a vyspovedal manažéra značky Fashionlook spolu s duom LSZ Photography a prináša Vám s nimi jedinečný rozhovor:
Kedy presne vznikol fashionlook? Ako vznikla táto idea?
Samotná myšlienka projektu Fashionlook sa dostala na papier v roku 2013 v kooperácii so spoločnosťou In Media. V septembri 2014 projekt uzrel svetlo sveta a to veľmi vydarene. Za obdobie 12 mesiacov sme úspešne uviedli na trh predaj rôznych módnych značiek, luxusných parfumov a prírodnej kozmetiky. Absolútnou novinkou je pre nás i našich zákazníkov spustenie novej aplikácie Fashionlook, ktorá bude dostupná v každom mobile či na App Store alebo Google play a to úplne zdarma. Koncept e-shopu a magazínu nielenže prináša užívateľovi bežné nakupovanie, ale aj pohodu a zábavu popri tom. Náš redakčný tím neustále pracuje na tom, aby sme denne prinášali aktuality z celého sveta a tiež aj reportáže so známymi osobnosťami.
Čo všetko sa u vás predáva?
Predávame módu, ako inak, a predovšetkým sa sústredíme na tie najznámejšie svetové značky, či už ako ja hovorím, „ultra luxusné, ale aj pre bežných ľudí“.
S akými všetkými značkami obchodujete?
Fashionlook obchoduje naozaj s veľmi veľkým množstvom obchodných partnerov, či už je to jedna z najväčších celosvetových distribučných spoločností značkového oblečenia, ale aj také značky, ktorých už len meno je zárukou prestíže a kvality, akými sú napríklad Alexander McQueen, Alexander Wang, Jimmy Choo a tiež aj obchodní partneri v rámci mediálnej publikácie. Spomeniem tých najväčších ako sú: Európa 2, Slovenské Národné Divadlo alebo MAX FACTOR. Samozrejme, myslíme i na tých, ktorí uprednostňujú prírodnú kozmetiku, a preto nemôžem vynechať kvalitnú značku Sans Soucis. Fashionlook prináša každú chvíľu niečo nové.
Našli ste si aj vy svoj obľúbený kúsok?
Vedel by som si predstaviť mať všetky typy Giuseppe Zanotti v mojom šatníku 🙂
Čo je vašim cieľom? Aká je vaša ďalšia méta?
Na vyjadrenie postačia dve slová. Zahraničný trh.
Ako vznikol celý koncept editoriálu „Fashion moods by Fashionlook“?
Koncept na nafotenie editoriálu Fashionmoods vznikol v spolupráci s online obchodom Fashionlook.sk, ktorý zabezpečoval styling na tento editoriál. Nakoľko sme nechceli vytvoriť iba fotografie, rozhodli sme sa urobiť aj krátke fashion video, kde sme predstavili modely priamo na modelke, aby mali ľudia predstavu, ako v skutočnosti vyzerajú.
Aká bola atmosféra na fotení?
Myslím, že atmosféra bola super, nakoľko sa s modelkou Marikou poznáme už dlhé roky a presne vieme, čo od seba môžeme očakávať. Spolupráca s ňou je vždy na vysokej úrovni, veď stačí si pozrieť video, ako to super zahrala.
Ako dlho trvalo celé fotenie? A úprava modelky?
Celé fotenie sme mali zmáknuté asi za 4 hodinky, samozrejme v tomto čase je už zahrnutá aj úprava modelky od šikovnej vizážistky Rei Polakovič.
Prečo ste vybrali práve názov Fashionmoods?
Pozrite si fotky a video a zistite, že každý model predstavuje určitú náladu. Chceli sme vytvoriť akési štyri nálady, každý model musela modelka vystihnúť v inom moode. Móda je aj o zmenách, náladách a pocitoch – to sme chceli zachytiť pri každom modeli a myslím, že sa nám to podarilo.
Kedy presne ste začali natáčať aj videá?
Videám sa už venujeme skoro rok a zistili sme, že nás to veľmi baví. Je to zase niečo iné ako fotenie, pretože na videách musí byť každá naša modelka herečkou – nemôže vedieť urobiť iba 20 póz, ale musí vedieť zahrať scény aké im povieme.
Čo vás v posledné dobe baví viac? Fotografia alebo spomínané video?
Nedá sa povedať, čo nás baví viac – baví nás oboje, i keď musíme povedať, že video je teraz pre nás zábavnejšie, nakoľko stále viac fotíme ako točíme smile emoticon. Číže vždy, keď môžeme natáčať, tak sa predtým porozprávame, pripravíme menší scenár, ako má finálne video vyzerať a pri strihaní máme veľa zábavy, lebo vždy vznikne veľa vtipných situácií, ktoré sa potom dostanú aj do backstage videí.
Nafotené špeciálne len pre M magazín.sk by LSZ photography:
Fotografia: LSZ photography – Ľubomír Sabo & Zuzana Senášiová
Modelky: Marika C/Mix Models
Make-up, vlasy: Rea Polakovič
Styling: Fashionlook