Impozantné automobilové klasiky, top trendy v pánskom dizajne, módne prehliadky, swing a chuť koňaku s 250 ročnou históriou. September priniesol druhý ročník veľkého večierkového stretnutia milovníkov nadčasového štýlu.

Hennessy Classy – Noc gentlemanov a nestarnúcej elegancie má sa za sebou ďalší nezabudnuteľný ročník!!!

Luxus na kolesách

Shelby Gt350, v ktorom jazdil Sylvester Stallone vo filme Späť do ringu, slávne „vajíčko“ BMW ISETTA, kultové športiaky Datsun 280Z, Jaguar E-type, BMW-čka zo 60. až 80. rokov alebo domáca kráska Škoda Felícia Cabrio. To je len zopár klenotov, ktorým vek pridáva nielen na kráse, ale i na cene.

Za ten najvzácnejší – Aston Martin Ulster, ktorý má v “rodnom liste” dátum 1933, by ste si už kúpili slušný domček na Slavíne. Jeden z troch dodnes zachovaných exemplárov, priniesol na Hennessy Classy časopis Playboy.

Nemecké kultovky

“Každý, kto prišiel z našej komunity, bol nadšený. Akciu vnímam ako perfektné miesto na prijemné diskusie s ľuďmi z automobilového sveta gentlemanov, pri pohári vynikajúceho Hennessy,“ hovorí prezident a zakladateľ klubu German Cars Meeting, ktorý sa na akcii prezentoval nemeckými kultovými vozidlami. „S tým čím German Cars Meeting je a kam smeruje, bolo spojenie s Hennessy Classy skvelým nápadom.“

Hennessy Classy drinky

Celú atmosféru spríjemnila ponuka nadčasových kokteilov pripravených na báze Hennessy VS a Fine de Cognac. Pre skutočných milovníkov koňaku sa podávalo Hennessy VS, Fine de Cognac a XO v degustačných vzorkách alebo na ľade. Dokonale to zapadlo do atmosféry vychutnávania si príjemného sobotného večera v inšpiratívnom prostredí a v príjemnej spoločnosti.

Mólo nielen pre pánov

V industriálnej Mlynici sa skutočne stretli základné elementy moderného gentlemanstva a to v každej dotknuteľnej podobe. Cigary, café racers motorky, pánska kozmetika, dizajnové kúsky z bratislavského obchodu Varsity, obleky na mieru od Maximilián Mucska Tailors alebo z dielne krajčírstva Delor, doplnené Pólo klubom a horúcimi novinkami v soundsystémoch.

Prehliadkové mólo prinieslo inšpiráciu najmä pre dámy. Modelky, o ktorých vizáž sa postarala make-up artistka Erika Ivanová, predstavili modely hneď niekoľkých návrhárov. Pod hlavičkou Lombardi Concept Store sa prezentovali modely Izabely Komjati, Richarda Rozboru, značky Plezuro, Sugarbird a Xénia Design. Všetky mená a značky nájdete na Kamennom námestí v Bratislave a prítomné dámy potešili nielen sofistikovanou eleganciou, ale i „nostitelnosťou“.

Majiteľ a návrhár v jednej osobe – Jozef Grondžák, tvoriaci pod značkou Lombardi Fashion, ako jediný prezentoval módu pre pánov: „Byť classy znamená zachovať si určitý tón elegancie a vážnosti, no zároveň sledovať súčasné trendy, ktoré sa niekedy mierne odkláňajú od zaužívanej konvencie. Detaily, ktoré celý outfit oživia, bez narušenia jeho línie a jednoty, zvýraznia akékoľvek osobnostné alebo fyzické aspekty a pozitívne podporia celkový dojem a charizmu daného človeka.“

Nadčasový Hanečka

„Som výtvarník, ktorý si dovoľuje experimentovať, vstúpiť do neprebádaných vôd, ale vždy ma to vráti k niečomu, čo je klasické, nadčasové“, komentoval svoju prehliadku popredný fashion dizajnér Boris Hanečka. „Byť klasik je niečo ako bojovať s veternými mlynmi, niečo, čo je krásne dnes, ale osloví to ľudí aj o desať rokov. Veteránov aj mladšiu avantgardnú revoltu, ktorá je a priori proti všetkému. Ak sa to podarí, je to to najlepšie.“

Synonymum kultivovanosti

Od manžetových gombíkov, cez motýliky, až po barberov, to všetko pod rúškom swingovej atmosféry s živou kapelou Ľubka Bučeková & friends, doplnené vzácnymi „oldtimermi“ či vernisážou fotografií Michala Petríka. „Na Hennessy Classy sme spojili svet gentlemanov, od aktuálnych trendov až po nadčasové klasiky“, odkryl ideu Michal Menkyna z autorskej agentúry Cherry&Cherry. „Do tohto sveta patria krásne veterány, rovnako ako kvalitný koňak, ktorý sa stal medzinárodným synonymom štýlu a kultivovanosti.“

FOTO: Martin Radim

Pridaj komentár