Ikonická značka Campari, symbol vášne a kreativity, pokračuje vo svojej bohatej histórii s filmovými legendami a rovnako ako v Cannes či v Karlových Varoch, sa po prvýkrát stali oficiálnym nápojom prvého ročníka festivalu June Film Fest.

Sýtočervený nápoj si môžu hostia vychutnať aj v štýlovom BARE CAMPARI, ktorý bude každý večer súčasťou JuFF Campari Night. Chýbať nebudú barmanskí odborníci a ambasádori, s ktorými sa hostia môžu porozprávať o správnom servírovaní, histórii a špeciálnych receptoch.

Značka Campari vstúpila na strieborné plátno v 20. a 30. rokoch 20. storočia, keď Davide Campari najal niekoľko veľkých hviezd z filmu, divadla, kabaretov a slávnych spevákov. Postupne vznikali ikonické reklamné kampane spojené s umením.

Vzťah medzi Campari a kinematografiou pretrváva dodnes, pričom spolupracuje s legendárnymi osobnosťami, ako sú Federico Fellini a Paolo Sorrentino, ako aj s mladými začínajúcimi umelcami.

Prináša nové príbehy plné vášne, vzrušenia, dobrodružstva a tajomstva, či už v sérii jedinečných krátkych filmov Red Diaries alebo v projekte Fellini Forward, ktorý spája svet ľudí a umelej inteligencie.

Ikonická značka sa v roku 2022 stala oficiálnym partnerom filmového festivalu v Cannes. Na 75. ročník festivalu priniesla nielen svoju „červenú vášeň“, ale jej Campari Lounge bol aj ústredným miestom stretnutí umelcov, médií a celebrít.  „Od svojho vzniku v 19. storočí má značka Campari vo svojej DNA kreativitu a hľadanie nových foriem spolupráce.

Spojenie s filmovým festivalom v Trnave je ďalším logickým krokom a pokračovaním partnerstva Campari s významnými filmovými festivalmi v Cannes, New Yorku, švajčiarskom Locarne a Karlových Varoch,“ uviedla Lea Turzíková, brand managerka ULTRA PREMIUM BRANDS, lokálneho distribútora značky Campari v CZ & SK.

Pridaj komentár