Mnohí, najmä fyzicky pracujúci ľudia tvrdia, že práca v kancelárii je vždy tá najlepšia, či jednoduchšia. Nie je to však úplná pravda. Aj práca v kancelárii má svoje negatíva, ktoré väčšina z nás nevidí, respektíve nechce vidieť a prehliada ich.

Ako správne investovať do zariadenia kancelárskych priestorov?

Ak nemáte ani len tušenie, čo všetko by malo byť v kancelárii, resp. ako ju zariaďovať, poradíme vám. V prvom rade je dôležité myslieť na svoje zdravie. Určite ste už niekde zachytili informácie o karpálnom tuneli, ktorý vie narobiť veľké problémy najmä ľuďom pracujúcim v kancelárii.

Svetlo

V prvom rade si vyberajte kanceláriu, ktorá je dostatočne osvetlená. Umelé svetlo nepôsobí príliš dobre, preto je fajn, keď máte kanceláriu, kde máte minimálne dve okná. Pozor ale na usporiadanie kancelárskeho nábytku. Nesmiete sedieť chrbtom k oknu. Stoly usporiadajte vždy smerom k oknu, aby priestor na stole bol osvetlený.

Susedia

Možno sa vám to bude zdať zvláštne, ale ešte predtým, ako si kanceláriu prenajmete/ kúpite, mali by ste vedieť, akí susedia sú okolo vás. Neraz vás môže prekvapiť hlasná hudba alebo hluk z ulice, ktorý vás pri vykonávaní práce môže vyrušovať.

Kvalita kancelárskeho nábytku

Pri výbere nábytku si dávajte pozor na to, odkiaľ nábytok pochádza. Keď si budete napríklad vyberať obyčajné kancelárske kreslá pre seba a svojich zamestnancov, musíte zistiť, či je kreslo ergonomické, či vyhovuje vašim zamestnancom a samozrejme, či cena zodpovedá kvalite. Oplatí sa vám skôr investovať do drahších kancelárskych kresiel ako do lacnejších. Tie sú častokrát nekvalitnejšie a po niekoľkých mesiacoch používania ich budete musieť, či chcete, či nie, vyhodiť.

Pridaj komentár